Search this site
Embedded Files
КНП "Міська Поліклініка №3" ЧМР
  • Ваша Поліклініка
  • Пацієнтам
  • Доступні ліки
  • Публічна інформація
  • Новини
КНП "Міська Поліклініка №3" ЧМР
  • Ваша Поліклініка
  • Пацієнтам
  • Доступні ліки
  • Публічна інформація
  • Новини
  • More
    • Ваша Поліклініка
    • Пацієнтам
    • Доступні ліки
    • Публічна інформація
    • Новини

 

Графіки прийому сімейних лікарів і терапевтів 

 Графіки прийому вузьких спеціалістів 

Доступні Ліки

 

Щоб отримати Доступні ліки, потрібно:

1. Звернутися до свого сімейного лікаря чи терапевта

2. Отримати електронний рецепт.

3. Звернутися в аптеку і отримати ліки безоплатно чи з невеликою доплатою.

 

Доступні ліки

З 1 січня 2025 року набув чинності додатковий Перелік лікарських засобів, які підлягають реімбурсації за програмою “Доступні ліки”. У перші дні лікарі виписали за новими напрямами 711 е-рецептів, вісім – уже погашені в аптеках, які мають договір із НСЗУ.

 Додатковий перелік включає 52 нові торгові назви лікарських засобів за такими напрямами:

 серцево-судинні та цереброваскулярні захворювання (комбінації);

 для лікування болю та надання паліативної допомоги

 для лікування хвороб ендокринної системи

 для лікування метаболічних, аутоімунних та запальних захворювань

 для лікування глаукоми

 для лікування мігрені

 для лікування захворювань у дітей

 «Попри виклики війни, ми сформували власний, хоч і непростий, проте унікальний досвід, і не відмовилися від жодної цілі щодо розширення програми реімбурсації. У 2024 році програма «Доступні ліки» включала 589 торгових назв лікарських засобів та медвиробів. Цього року ми додали ще 52 препарати, враховуючи потреби наших людей та виклики військового часу.

Для людей із хронічними захворюваннями вкрай важливо вчасно отримувати необхідні медикаменти. Саме тому ми постійно працюємо над тим, щоб програма «Доступні ліки» охоплювала більше напрямків і була доступною кожному», – каже Наталія Гусак, голова НСЗУ.

  Пацієнти можуть звернутися за електронним рецептом до сімейного лікаря, терапевта або педіатра.

 Щоб отримати ліки за програмою реімбурсації “Доступні ліки” потрібно:

1. Звернутися до лікаря первинної медичної допомоги

Лікар випише електронний або паперовий рецепт на основі обстежень та діагнозу. В рецепті лікар вкаже міжнародну непатентовану назву препарату (МНН).

2. З рецептом можна звернутися в будь-яку аптеку, незалежно від місця реєстрації. Головна умова – наявність договору з НСЗУ. Впізнати таку аптеку можна за наліпкою “Доступні ліки”.

Пам’ятайте: термін дії рецепту становить 30 днів з дати виписування.

3. Покажіть рецепт працівнику аптеки. Аптекар запропонує наявні препарати, які містять потрібну діючу речовину. А також повідомить, який препарат повністю безоплатний, а за який потрібно доплатити. Вартість ліків аптеці відшкодує НСЗУ.

 Знайти найближчу аптеку з договором із НСЗУ можна:

·        через дашборд на сайті НСЗУ: https://edata.e-health.gov.ua/e-data/dashboard/pharmacy-map. В меню зліва оберіть ваш населений пункт та потрібний напрямок програми реімбурсації.

·        через чат-бот «Спитай Гриця» https://t.me/SpytaiGrytsia_bot.

·        зателефонуйте до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77.

 Наразі до програми входить понад 600 торгових назв лікарських засобів та медичних виробів. Розширення програми відбувається в межах урядової ініціативи “Зимова підтримка”. Ініціатива спрямована на покращення не лише фінансової, а й територіальної доступності. Мешканці сіл, прифронтових та віддалених територій можуть отримати ліки Укрпоштою чи в мобільних аптечних пунктах.

Програма реімбурсації “Доступні ліки” дозволяє українцям отримувати ліки проти найпоширеніших хронічних хвороб безоплатно або з частковою доплатою. За п‘ять років вона розширилася більш ніж удвічі та продовжує діяти в період воєнного стану. Загалом нею скористалися майже 5 мільйонів українців.

 Повний перелік препаратів за їх міжнародними непатентованими назвами (МНН) доступний в постанові КМУ “Деякі питання доступності лікарських засобів, що підлягають реімбурсації у 2025 році”: https://cutt.ly/UeCcBMAp.

З 1 січня 2025 року набув чинності додатковий Перелік лікарських засобів, які підлягають реімбурсації за програмою “Доступні ліки”, затверджений Постановою КМУ від 03 грудня 2024 року № 1380. Ознайомитися з Постановою можна за посиланням: https://cutt.ly/Ge0Ih9xv.

Для відпуску ліків за програмою реімбурсації аптечні заклади мають подати пропозицію про укладення договору із НСЗУ за відповідним напрямом.

Додатковий перелік включає 52 нові торгові назви лікарських засобів, зокрема 23 – комбіновані препарати.

Таким чином, програма реімбурсації розширилася за такими напрямами:

 серцево-судинні та цереброваскулярні захворювання (комбінації);

 для лікування болю та надання паліативної допомоги

 для лікування хвороб ендокринної системи

 для лікування метаболічних, аутоімунних та запальних захворювань

 для лікування глаукоми

 для лікування мігрені

 для лікування захворювань у дітей

Звертаємо увагу, що в новий перелік увійшли торгові назви МНН “Метронідазол”, призначення якого, відповідно до постанови КМУ від 03.12.2024 № 1380 дозволяється лише дітям. На решту лікарських засобів вікові обмеження не застосовуються. Створення плану лікування для цієї програми є необов’язковим.

Разом із тим, перелік лікарських засобів і медичних виробів, які підлягають реімбурсації за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення станом 23 серпня 2024 року залишається чинним та продовжує діяти до чергового оновлення.

Закликаємо аптечні заклади не зволікати із поданням заяв про внесення змін до чинного договору у разі наявності договору, або подачею заяви про укладення договору із включенням до нього нової програми (в ЕСОЗ при подачі має назву “Постанова КМУ №1380 від 03.12.2024”).

 

З 1 січня 2025 року розширено Перелік лікарських засобів за програмою “Доступні ліки”

З початку року програма реімбурсації поповнилася 52 новими торговими назвами препаратів.

Нові напрями включають лікарські засоби для лікування:

·        серцево-судинних та цереброваскулярних захворювань (комбінації),

·        болю та паліативної допомоги,

·        хвороб ендокринної системи,

·        метаболічних, аутоімунних та запальних захворювань,

·        глаукоми,

·        мігрені,

·        дитячих захворювань.

Як отримати ліки за програмою:

1. Зверніться до свого сімейного лікаря, терапевта або педіатра, який випише електронний або паперовий рецепт. У рецепті буде вказано міжнародну непатентовану назву препарату (МНН).

2.     Завітайте до аптеки, яка має договір із НСЗУ (аптеки з наліпкою “Доступні ліки”). Рецепт дійсний протягом 30 днів із моменту виписування.

3.     Аптекар запропонує доступні препарати, повідомивши, які з них безоплатні, а за які потрібно доплатити.

Як знайти аптеку з програмою “Доступні ліки”:

За допомогою дашборду на сайті НСЗУ: Посилання.

У чат-боті «Спитай Гриця»: Перейти.

Зателефонувавши до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77.

Особливості програми у 2025 році:

До програми входить понад 600 торгових назв ліків.

Ліки доступні мешканцям сіл, прифронтових і віддалених територій через Укрпошту та мобільні аптечні пункти.

Розширення програми відбувається в межах урядової ініціативи “Зимова підтримка”.

Програма реімбурсації “Доступні ліки” допомагає українцям отримувати препарати для лікування поширених хронічних захворювань безоплатно або з частковою доплатою. Вона охоплює майже 5 мільйонів українців та залишається доступною навіть у період воєнного стану.

Зверніться до свого лікаря щоб отримати рецепт на “Доступні ліки”.

Телефон для запису на прийом 0800-218-424.

 

 У програму “Доступні ліки” входять 486 лікарських засобів за такими напрямами: серцево-судинні захворювання; діабет ІІ типу; хронічні хвороби нижніх дихальних шляхів; інсуліни; розлади поведінки і психіки та епілепсія; нецукровий діабет, хвороба Паркінсона, імуносупресивні препарати.

 Для того, щоб отримувати препарати за програмою «Доступні ліки» необхідно:

  Звернутись до відповідного лікаря (декларація не потрібна під час воєнного стану):

·        у разі серцево-судинних захворювань, цукрового діабету II типу, бронхіальної астми – до сімейного лікаря, терапевта або педіатра;

·        для лікування розладів психіки та поведінки — до психіатра.

·        лікування епілепсії — до психіатра або невролога.

·        для лікування нецукрового або інсулінозалежного діабету — до ендокринолога.

·        при хворобі Паркінсона – до невролога.

За цими напрямами лікарі-спеціалісти створять план лікування для пацієнта в Електронній системі охорони здоров’я. Та випишуть перший рецепт. Наступні рецепти зможуть виписувати також лікарі первинної медичної допомоги: сімейний лікар, терапевт або педіатр.

– імуносупресивні препарати – рецепт може створити лише трансплант-координатор.

  Отримати паперовий або е-рецепт. https://cutt.ly/f7pHDl6

  Знайти аптеку, яка відпускає ліки за програмою «Доступні ліки».

Нині 12 920 аптек відпускають ліки за програмою “Доступні ліки”. Зокрема, інсуліни – 11 446 аптек та аптечних пунктів, препарати при хворобі Паркінсона – 12 091, ліки при розладах психіки та поведінки – 12 251.

Знайти аптеку можна:

·        через дашборд на сайті НСЗ: https://edata.e-health.gov.ua/e-data/dashboard/pharmacy-map. На 2-й сторінці в меню зліва оберіть область або ваш населений пункт та потрібний напрямок програми реімбурсації.

·        зателефонуйте до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77.

·        через чат-бот «Спитай Гриця» https://t.me/SpytaiGrytsia_bot.

 Отримати ліки в аптеці. Для цього покажіть рецепт працівнику аптеки

Реєстр лікарських засобів, які підлягають реімбурсації за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, станом на 14 лютого 2023 року

Електронна карта аптек-учасниць програми реімбурсації лікарських засобів («Доступні ліки»)

 

 


Безоплатні послуги Закладу!!!

·        Безоплатні послуги КНП «Міська поліклініка №3» ЧМР

o   Первинна медична допомога

Сьогодні лікарі первинної ланки, котрі укладають декларації з пацієнтами (сімейний лікар, терапевт, педіатр) є центральними постатями в охороні здоров’я.

Українці звертаються до свого лікаря при раптових чи хронічних захворюваннях, регулярних профілактичних оглядах, за необхідності отримати консультацію, відкрити лікарняний, отримати е-рецепт на “Доступні ліки”, взяти електронне направлення до вузького спеціаліста, отримати медичну довідку тощо.

Сімейний лікар — це ваш головний медичний помічник. Він допоможе контролювати здоров’я, вчасно виявити захворювання та запобігти серйозним проблемам.

За укладеною декларацією, пацієнт може безоплатно отримувати у лікаря наступні медичні послуги:

  • Проведення медичних оглядів.

  • Лікування поширених хвороб, травм та отруєння.

  • Спостереження за хронічними захворюваннями та коригування лікування.

  • Направлення до лікарів-спеціалістів за потреби.

  • Призначення ліків, зокрема

  • за програмою “Доступні ліки”.

  • Ведення неускладеної вагітності.

  • Вакцинацію згідно Національного еалендаря щеплень та інші профілактичні процедури.

  • Контроль здоров’я дітей, задекларованих з лікарем.

  • Невідкладна допомога під час прийому, якщо у такій виникла потреба.

  • Видачу лікарняних листів, медичних довідок, лікарських свідоцтв про смерть та інших документів установленого зразка згідно чинного законодавств.

Ваш лікар може призначати аналізи та діагностику:

  • Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою

  • Аналіз крові на вміст глюкози у крові

  • Аналіз крові на рівень холестерину у крові

  • Загальний аналіз сечі

  • Швидкі тести на вагітність, тропонін, ВІЛ, вірусні гепатити В і С.

Ваш лікар може призначати наступні інструментальні обстеження:

  • Електрокардіографія

  • Пікфлоуметрія

  • Отоскопія

  • Офтальмоскопія

  • Камертональні тести

  • Вимірювання гостроти зору.

 

Крім основних послуг, сімейний лікар направляє на безоплатні профілактичні обстеження:

  • Гіпертонія (від 40 років) — кожні 2 роки, за факторами ризику (куріння, зайва вага) — щорічно.

  • Цукровий діабет (від 45 років) — раз на рік.

  • Рак молочної залози (жінки 50–69 років) — мамографія раз на 2 роки, за факторами ризику — з 40 років.

  • Колоректальний рак (50–75 років) — обстеження раз на 2 роки, за факторами ризику — щорічно.

  • Рак простати (чоловіки 50+) — раз на 2 роки; за спадковими факторами — щорічно з 40–45 років.

  • Туберкульоз (за групами ризику) — щорічно.

Якщо лікар рекомендує пройти скринінг — не відкладайте.

Чому важливо відвідувати лікаря щороку?

  • Навіть якщо вас нічого не турбує, профілактичний огляд допоможе виявити приховані загрози для здоров’я.

  • Оновлюйте дані у лікаря (телефон, адресу), щоб залишатися на зв’язку.

  • Дотримуйтеся календаря щеплень: дорослі мають вакцинуватися від дифтерії та правця кожні 10 років.

  • Приділіть час собі — регулярна перевірка здоров’я може запобігти розвитку хронічнихзахворювань.

 


Якщо ви ще не маєте укладеної декларації з сімейним лікарем, час це виправити! Обирайте лікаря у нас на сайті або в системі Helsi і записуйтесь на консультацію через реєстратуру тел 0372- 53-34-01.

Ви маєте право вільно обирати сімейного лікаря, незалежно від свого місця реєстрації та проживання! За бажання, ви можете легко переукласти декларацію з іншим лікарем.

o   Спеціалізована (вторинна) медична допомога

Поліклініка надає спеціалізовану (вторинну) медичну допомогу в амбулаторних умовах, котра передбачає:

  • консультування та лікування спеціалістами вузької спеціалізації,

  • проведення лабораторної та інструментальної діагностики,

  • послуги профілактики хвороб, травм, отруєнь, різних патологічних станів.

Підставою для надання пацієнту вторинної медичної допомоги на безоплатних умовах є електронне направлення від сімейного або лікуючого лікаря.

 

Без направлення пацієнт може звертатись до наступних фахівців:

  • акушера-гінеколога, гінеколога дитячого та підліткового віку;

  • психолога;

  • стоматолога;

  • лікаря-спеціаліста, у якого пацієнт/ка із хронічним захворюванням перебуває під медичним наглядом.

 

✅ У нас працюють вузькоспеціалізовані лікарі: кардіолог,  гінеколог, уролог, офтальмолог, отоларинголог (ЛОР), невропатолог, ендокринолог, хірург, травматолог,  психолог, пульмонолог, лікар-ендоскопіст та ультразвукової діагностики, рентгенолог.

✅ Ми надаємо медичну допомогу в умовах денного стаціонару і проводимо хірургічні операції в амбулаторних умовах.

✅ Ми виконуємо УЗД, рентгенографію, гастроскопію, колоноскопію, електрокардіографію та іншу інструментальну діагностику.

✅ В поліклініці проводяться лабораторні дослідження на сучасному обладнанні, з використанням високоінформативних аналітичних технологій.

o   Мобільна паліативна медична допомога

В поліклініці надається медична послуга за напрямом «Мобільна паліативна медична допомога дорослим і дітям».

 

Мобільна паліативна допомога — це допомога, яку надає мультидисциплінарна команда спеціалістів пацієнтам, які страждають від термінальних чи прогресуючих захворювань і потребують паліації — підтримки якості життя.

 

Мобільна паліативна допомога надається пацієнтам за місцем їх перебування. Це дозволяє пацієнтам залишатися в знайомому та комфортному середовищі, оточеними рідними та близькими.

 

 

 

Мобільна паліативна допомога включає такі послуги:

оцінка стану пацієнта відповідно до критеріїв визначення пацієнта, що потребує паліативної допомоги;

оцінка соматичного стану пацієнта та складання плану спостереження;

оцінка, запобігання, лікування  та контроль хронічного больового синдрому (зокрема, призначення та виписка рецептів на наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори, ненаркотичні знеболювальні засоби та проведення знеболення);

оцінка та корекція нутриційного статусу;

лікарське спостереження та медсестринський догляд;

проведення необхідних досліджень та обстежень, в т.ч. забір і транспортування біологічного матеріалу до лабораторії поліклініки;

симптоматична терапія, киснева терапія та респіраторна підтримка (за потреби);

виписка е-рецептів на лікарські засоби;

навчання членів родини навичкам догляду за пацієнтом.

Мобільна паліативна допомога є безкоштовною для пацієнтів, які мають декларацію з лікарем первинної медичної допомоги. Підставою для надання послуги є електронне направлення від сімейного або лікуючого лікаря.

o   Езофагогастродуоденоскопія

В Поліклініці надається пріоритетна медична послуга програми медичних гарантій за напрямом «Езофагогастродуоденоскопія».

 

Езофагогастродуоденоскопія (ЕГДС, гастроскопія) — це дослідження слизових оболонок стравоходу, шлунку та дванадцятипалої кишки за допомогою спеціального приладу (ендоскопу), який вводиться через ротову порожнину. Обстеження дозволяє виявити різні захворювання травного тракту, такі як виразки, поліпи, пухлини, запалення, кровотечі, інфекції тощо.

 

 

 

Підставою для надання послуги є:

електронне направлення від лікуючого лікаря або лікаря ПМД, з яким укладена декларація та вік пацієнта/пацієнтки – від 50 років і старше.

Що входить в пакет послуги та є безоплатним:

✅ Попередня консультація лікаря та аналіз проведених раніше досліджень;

✅ Консультація анастезіолога та анестезія місцева або загальна (за потреби);

✅ Ендоскопічне дослідження стравоходу, шлунка, в т.ч. огляд шлунка в інверсії, та дванадцятипалої кишки;

✅ Поліпозиційна біопсія для діагностики передракових змін слизової оболонки шлунку за системами «OLGA»/«OLGIM» (за показаннями);

✅ Вимірювання вистеленого циліндричним епітелієм стравоходу (CLE) згідно з Празькою класифікацією «C&M»

✅ Забір та направлення біологічного матеріалу, взятого під час проведення процедури, для проведення гістологічного дослідження;

✅ Аналіз та опис результатів обстеження із зазначенням результатів гістологічного дослідження (якщо останнє проводилось);

✅ Запис результатів обстеження (фото/відеофіксація) на цифровий носій пацієнта/пацієнтки (за бажанням).

o   Стоматологічна допомога дорослим та дітям

Отримати стоматологічну допомогу пацієнт може за  направленням лікаря, з яким укладена декларація, за направленням лікуючого лікаря, або звернувшись самостійно до стоматолога без направлення.

 

У Програмі медичних гарантій у цьому році надання стоматологічної медичної допомоги виокремили в окремий амбулаторний пакет. Він, як і у 2020 році, покриватиме тільки ургентну, тобто невідкладну, стоматологічну допомогу дорослим та дітям, а також планову стоматологічну допомогу дітям до 18 років. Крім ортодонтичних процедур та протезування, ці послуги визначені Кабінетом Міністрів України як платні. Тобто вони можуть оплачуватися за кошти пацієнта, або за рахунок окремих програм місцевого бюджету.

 

Ургентна стоматологія - це зняття гострого болю та лікування станів, які загрожують життю. Для дітей до 18 років Програма медичних гарантій покриває планову стоматологія, оскільки вона запобігає погіршенню загального здоров'я дитини.

 

До переліку безоплатних стоматологічних послуг входить:

- первинний стоматологічний огляд пацієнта або пацієнтки;

- ургентна стоматологічної допомоги дітям та дорослим;

- планова стоматологічна допомоги дітям;

- інструментальні дослідження в рамках ургентної стоматологічної допомоги, а також планової стоматологічної допомоги дітям;

- організація та проведення обов’язкових медичних профілактичних оглядів учнів загальноосвітніх навчальних закладів, а також дітей до 6 років, відповідно до чинного законодавства;

- своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування.

 

Отримати стоматологічну послугу пацієнт може за  направленням лікаря, з яким укладена декларація, за направленням лікуючого лікаря, або при звертанні до стоматолога самостійно і без направлення.

 

Якщо повнолітний пацієнт звертається до закладу, який уклав договір з Національною службою здоров’я України на стоматологічну допомогу, за плановою стоматологічною послугою, таке звернення може бути для нього платним. Адже воно не покривається Програмою медичних гарантій. Оплата за послугу має здійснюватися офіційно у касу закладу. І за тарифом, який затверджений власником цього медзакладу, тобто відповідною місцевою радою.

 

                                                                                             


Платні послуги Закладу!!!

Платні послуги 2025; КНП Міська поліклініка №3 ЧМР.pdf

Публічний Договір-оферта про платні послуги

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР-ОФЕРТА

 

ПРО НАДАННЯ ПЛАТНИХ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ

 

Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка №3» Чернівецької міської ради (Ліцензія на провадження господарської діяльності з медичної практики видана згідно Наказу

Міністерства охорони здоров’я України від 15.11.2018 № 2099) в особі

директора Бойка василя Васильовича, що діє на підставі Статуту (далі – «Виконавець»),

та Фізична особа, яка звернулася до Виконавця з метою отримання платних медичних послуг,

(далі – «Пацієнт») керуючись статтями 633, 641, 644 Цивільного кодексу України уклали цей

публічний договір про надання медичних послуг на нижченаведених умовах:

 

1. ТЕРМІНИ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ

1.1. Публічний договір-оферта про надання медичних послуг (далі – «Договір» або

«Публічний договір») – це правочин, що містить всі істотні умови надання Виконавцем

платних медичних послуг та пропонує необмеженому колу фізичних осіб (Пацієнтам)

отримати платні медичні послуги на умовах, визначених цим Договором. Цей Договір про

надання та отримання платних медичних послуг встановлює однакові для всіх пацієнтів умови

надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування пацієнтом. Цей

Договір укладається на невизначений строк. Умови даного Договору є однаковими для всіх. У

разі укладення між Пацієнтом і Виконавцем індивідуального договору про надання медичних

послуг, умови такого договору матимуть переважну юридичну силу.

1.2. Публічна оферта – це пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі

у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним Договір з

урахуванням викладених в ньому умов.

1.3. Акцепт – це надання Пацієнтом повної і безумовної відповіді Виконавцеві на його

пропозицію укласти Договір. Акцент засвідчує повну, безумовну та беззастережну згоду

Пацієнта з усіма без винятку умовами Публічної оферти в формі даного Договору та з вартістю

послуг Виконавця з метою отримання у нього медичних послуг. Акцепт здійснюється шляхом:

усного чи письмового звернення для отримання медичних послуг та/або оплати послуг

Пацієнтом; та/або вчинення інших підтверджуючих дій, що засвідчують факт його укладення.

Цей Договір вважається укладеним Сторонами без його подальшого підписання з моменту

усного або письмового звернення Пацієнта за отриманням платних медичних послуг, чи

вчинення інших дій передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов

Договору (у тому числі, але не винятково: підписання плану лікування чи інших медичних

документів, або підписання інформованої згоди на діагностику та лікування, або підписання

згоди на обробку персональних даних пацієнта, або початок фактичного користування

пацієнтом медичними послугами, або оплата (повна чи часткова) рахунку Виконавця, тощо).

Дата першого звернення Пацієнта до Виконавця вважається датою укладення цього Договору.

Пацієнт вважається ознайомленим з Договором в момент укладання Договору. Якщо Пацієнт

не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір.

1.4. Пацієнт – особа (в тому числі в інтересах дитини, опікуна, піклувальника), що

акцептувала дану публічну оферту Виконавця щодо укладення даного Публічного договору

про надання медичних послуг.

1.5. Послуги (медичні послуги) – весь спектр медичних послуг, перелік та

найменування яких визначається згідно прейскуранту цін Виконавця, що розміщений на сайті

Виконавця за адресою: https://mp3.cv.ua Додаток 3 до Положення про платні медичні послуги

 

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Відповідно до ст. ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України цей Договір є

публічним Договором (публічною офертою), що містить всі істотні умови надання

Виконавцем платних медичних послуг та пропонує необмеженому колу фізичних осіб

(Пацієнтам) отримати платні медичні послуги на умовах, визначених цим Договором. Згідно

цього договору, Виконавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором

зобов’язується надавати Пацієнту на платній основі медичні послуги передбачені діючим

прейскурантом цін, на підставі усного чи письмового звернення Пацієнта, а Пацієнт

зобов’язується приймати та оплачувати надані медичні послуги.

2.2. Надання медичних послуг здійснюється кваліфікованим персоналом Виконавця,

відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони затверджених у встановленому порядку

та з використанням відповідного сертифікованого обладнання і медичних засобів.

2.3. Надання послуг за цим Договором передбачає проведення медичним персоналом

Виконавця комплексу заходів за адресами надання медичних послуг, який передбачає

консультації, огляди, діагностичні обстеження та діагностику, аналізи, процедури тощо. Обсяг

та вид послуг визначаються загальним станом здоров’я Пацієнта, технічними можливостями

Виконавця та ліцензійними вимогами щодо медичної практики.

2.4. Інформація про сутність, порядок та спеціальні умови проведення медичних

втручань (процедур), можливі ризики i ускладнення для здоров’я Пацієнта доводиться до його

відома усно, а у встановлених випадках із оформленням Інформованої добровільної згоди

Пацієнта на проведення діагностики, які оформляються у встановленій законодавством

України формі перед наданням медичної послуги, і які по факту підписання є складовими

медичної документації. Така згода ґрунтується на усвідомленому, самостійному та

добровільному рішенні Пацієнта, з урахуванням ycix ризиків i можливих ускладнень, які

можуть виникнути при проведенні медичних втручань (процедур).

У разі відмови Пацієнта від послуг, які могли б, на думку Виконавця, зменшити a6o

зняти небезпеку для здоров’я Пацієнта, лікар може отримати від нього відповідну письмову

відмову від медичної допомоги, роз’яснивши Пацієнту можливі наслідки такої відмови для

його здоров’я.

2.5. При необхідності до процесу надання послуг (консультацій, аналізів, окремих

медичних втручань) можуть залучатись спеціалісти з інших медичних закладів та лабораторії.

 

3. ПРАВА СТОРІН

3.1. Виконавець має право:

3.1.1. Відмовити у наданні медичних послуг Пацієнту при пред’явлені ним неповних

та/або недостовірних даних про свою особу або особи, інтереси якої представляє, а також у

разі наявності заборгованості Пацієнта перед Виконавцем за надані медичні послуги, не

здійснення оплати в розмірі повної вартості обраної медичної послуги або з інших причин

передбачених чинним законодавством України.

3.1.2. Не починати чи призупиняти надання Пацієнтові медичних послуг у випадках:

а) виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювань чи станів, при яких фахівці

Виконавця не можуть здійснювати медичні втручання, відповідно до законодавчих або

ліцензійних обмежень, а також технічних можливостей Виконавця.

б) у разі порушення Пацієнтом рекомендацій Виконавця щодо підготовки до здачі

матеріалу для проведення лабораторних досліджень/діагностики, невиконання Пацієнтом

приписів та рекомендацій лікуючого лікаря, якщо це не буде загрожувати життю чи здоров’ю

Пацієнта.

При цьому вартість Послуг, що фактично були надані, не підлягає поверненню.

3.1.3. Надавати на вимогу Пацієнта всю необхідну документацію, що стосується

предмету цього Договору. В особливих випадках, передбачених чинним законодавством

України, обмежувати надання Пацієнтові медичної інформації.

Додаток 3 до Положення

про платні медичні послуги

3.1.4. Вносити зміни до прейскуранту цін, повідомивши Пацієнта про такі зміни

шляхом розміщення інформації на сайті Виконавця або іншим доступним способом.

3.1.5. Вести облік видів, обсягів, вартості медичних послуг наданих Пацієнтові, а також

грошових коштів, що надійшли від Пацієнта.

3.1.6. У разі запізнення Пацієнтом більш ніж на 10 (десять) хвилин від призначеного

Пацієнту часу візиту для отримання послуги, Виконавець залишає за собою право на

перенесення часу отримання послуги Пацієнтом.

3.1.7. У разі неможливості виконання зобов’язань за цим договором, що виникли з вини

Пацієнта, у тому числі при порушенні ним медичних приписів чи правил внутрішнього

розпорядку закладу охорони здоров’я, Виконавець має право відмовити такому Пацієнту в

подальшому наданні медичних послуг.

3.1.8. Не повертати Пацієнту вартість оплачених медичних послуг у випадку, якщо

Пацієнт в односторонньому порядку відмовився від даних медичних послуг у термін менше

як 3 години до запланованого початку надання медичних послуг, та відмовився від

запропонованого Виконавцем перенесення часу надання таких послуг.

3.2 Пацієнт має право:

3.2.1. Отримати від Виконавця своєчасні та якісно надані замовлені медичні послуги за

цим Договором, перелік яких визначений прейскурантом цін Виконавця;

3.2.2. Отримати в доступній формі повну та достовірну інформацію про: стан свого

здоров’я, мету запропонованих лабораторних обстежень/діагностики i лікувальних заходів, у

тому числі про наявність ризику для життя та здоров’я, можливі ускладнення, що можуть

виникнути в результаті медичних втручань, тощо.

3.2.3. Відмовитися від подальшого отримання послуг за цим Договором, з оплатою

фактично отриманих послуг.

 

4. ОБОВ’ЯЗКИ CTOPIH

4.1. Виконавець зобов’язується:

4.1.1. Надавати медичні послуги якісно, кваліфіковано та відповідно до вимог i

стандартів МОЗ України.

4.1.2. Проінформувати Пацієнта про вартість, мету, терміни надання послуг,

ефективність обраних методів (медичних технологій), а також про можливі ризики та

ускладнення під час та після ïx застосування.

4.1.3. Дотримуватися абсолютної конфіденційності щодо інформації: про стан здоров’я,

результати медичних обстежень та оглядів, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта та ін.

4.1.4. У доступному вигляді ознайомити Пацієнта (його законних представників) з

медичною інформацією, а також з документацією (медичною карткою та іншими

документами).

4.2. Пацієнт зобов’язується:

4.2.1. Надати Виконавцю правдиві персональні дані (біографічні та адресні), повну

інформацію про стан свого здоров’я чи особи, інтереси котрої представляє, наявні та

перенесені захворювання, алергії, атипові реакції, тощо, а також відомості про сімейний стан,

шкідливі звички тощо, які заносяться до медичної документації.

4.2.2. Своєчасно приходити на призначені прийоми та процедури, сумлінно виконувати

всі приписи та рекомендації лікуючого лікаря i іншого медичного персоналу, який приймає

участь у проведенні медичного обслуговування за цим Договором.

4.2.3. Оплатити послуги надані Виконавцем у повному обсязі та у встановлений цим

Договором строк.

4.2.4. Підписувати відповідні Інформовані добровільні згоди на проведення

діагностики, лікування та згоди які оформляються у встановленій законодавством України

формі перед наданням медичної послуги, на застосування окремих медичних втручань

(процедур), тощо.

4.2.5. Погоджувати з лікуючим лікарем вживання будь-яких терапевтичних препаратів,

ліків, лікарських трав, мазей i т. д. Додаток 3 до Положення про платні медичні послуги

4.2.6. При проходженні курсу лікування повідомляти лікуючого лікаря про виникнення

ускладнень після проведення медичних втручань (процедур) чи погіршення стану

самопочуття тощо.

4.2.7. Завчасно інформувати Виконавця про необхідність скасування або зміну

призначеного йому часу отримання медичної послуги.

4.2.8. У разі замовлення медичних послуг для своєї дитини чи особи, інтереси якої

представляє, забезпечити супровід дитини/особи в процесі надання медичних послуг, а також

належне та своєчасне виконання дитиною/особою вимог Виконавця, які можуть вплинути на

результат обстежень, лікування;

4.2.9. Негайно повідомити Виконавця про виявлені недоліки в процесі отримання

Замовником медичних послуг, які є предметом цього Договору. У протилежному випадку

Виконавець не несе відповідальності за негативні наслідки, які можуть мати місце в результаті

неповідомлення/несвоєчасного повідомлення про такі недоліки.

 

5. BAPTICTЬ ПОСЛУГ. ПОРЯДОК I СТРОКИ ОПЛАТИ

5.1. Медичні послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється через Центр

інформаційного обслуговування за телефоном або особисто, або особисто через медичну

інформаційну систему Helsi. Дата та час надання кожної медичної послуги погоджується

Виконавцем та Пацієнтом. Дату та час надання кожної медичної послуги може бути змінено з

ініціативи Пацієнта за погодженням з Виконавцем. Дату та час надання кожної медичної

послуги може бути змінено з ініціативи Виконавця, у разі:

5.1.1. якщо стан здоров’я Пацієнта перед початком надання медичної послуги

унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень,

загрози життю чи здоров’ю Пацієнта або інших тяжких чи негативних наслідків.

5.1.2. виникнення обставин, які унеможливлюють надання медичної послуги

Виконавцем.

5.2. Послуги надаються за умови авансового платежу (повна передоплата). Якщо в ході

надання послуг за цим Договором, виникне необхідність у наданні додаткових медичних

послуг, маніпуляцій, клініко-діагностичних досліджень за медичними показаннями, такі

послуги замовляються додатково і оплачуються окремо.

Пацієнт здійснює попередню оплату медичних послуг у розмірі 100% їх вартості,

визначеної діючим Прейскурантом цін Виконавця, одним із нижченаведених способів за

вибором Замовника/Пацієнт:

- шляхом здійснення безготівкового переказу за реквізитами (IBAN);

- через касу будь-якого банку;

- через програмно-технічний комплекс самообслуговування;

- через мобільний банкінг;

- іншим способом, погодженим Сторонами.

Оплату за медичні послуги Пацієнт здійснює на підставі рахунку Виконавця шляхом

перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця .

Оплата здійснюється до початку надання медичних послуг, якщо інше не встановлено

(погоджено) Виконавцем. Платні медичні послуги надаються тільки після пред’явлення

Пацієнтом розрахункового документа, який підтверджує оплату, крім випадків, окремо

погоджених Виконавцем.

Загальна вартість послуг, які надаються за цим Договором, визначається відповідно до

прейскуранту цін Виконавця, діючого на момент надання послуг та складається із сумарної

вартості всього обсягу наданих послуг. Розшифрування вартості послуг (окремо за кожною

позицією) вказується у рахунку який оплачується в повному обсязі перед наданням послуг

5.3. У разі односторонньої відмови Пацієнта від медичних послуг шляхом подання

письмової заяви на ім’я керівника Виконавця, з Пацієнта утримується сума за фактично надані

медичні послуги. Залишок суми, внесеної за медичні послуги, повертається Пацієнту протягом

15 банківських днів.

Додаток 3 до Положення

про платні медичні послуги

5.4. У разі неможливості закінчити лікування через об’єктивні медичні причини,

Пацієнтові повертається вартість ще ненаданих медичних послуг. У цьому випадку

оформлення відповідних документів i повернення грошей здійснюється Виконавцем протягом

15 банківських днів з моменту письмового звернення Пацієнта чи його уповноваженого

представника.

5.5. Виконавець має право в односторонньому порядку переглядати ціни на медичні

послуги, що надаються в рамках цього договору, i вводити додаткові послуги за новими

методиками. Пацієнт зобов’язується ознайомитися з діючим прейскурантом цін Виконавця до

отримання послуги. Замовлення послуги Пацієнта підтверджує факт попереднього

ознайомлення із переліком послуг Виконавця та згодою щодо їх вартості.

5.6. У разі відмови від надання медичних послуг відповідно до п. 3.1.7. цього договору,

Виконавець не повертає Пацієнту вартість оплачених медичних послуг.

5.7. Приймання-передача наданих медичних послуг здійснюється шляхом оформлення

Акту приймання-передачі наданих медичних послуг (далі – Акт приймання-передачі), який

складається Виконавцем в двох примірниках та надається Пацієнту для підписання.

5.8. Пацієнт в день одержання Акту приймання-передачі зобов’язаний підписати його

та передати Виконавцю підписаний зі свого боку примірник Акту приймання-передачі або

письмову мотивовану відмову від їх прийняття. У разі не підписання Акту прийманняпередачі, і ненадання письмової відмови у вищевказаний термін, акт вважається прийнятим

Пацієнтом, послуги вважаються належним чином наданими і повністю та безумовно

прийнятими Пацієнтом без застережень і без претензій.

5.9. У разі надання Пацієнтом мотивованої відмови від підписання Акту прийманняпередачі, Сторони вирішують питання в порядку, передбаченому діючим законодавством.

 

6. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

6.1. Сторони домовилися про повну конфіденційність цього Договору, яка передбачає

збереження Виконавцем у таємниці персоніфікованої інформації про Пацієнта, забезпечення

збереження лікарської таємниці та інших конфіденційних даних про Пацієнта (стан здоров’я,

поставлений діагноз, назву та обсяг проведених медичних заходів, відомості про особисте та

сімейне життя тощо), відповідно до вимог чинного законодавства України.

6.2. Укладенням Договору Замовник підтверджує, що він повідомлений про

персональні дані, які обробляються Виконавцем як закладом охорони здоров’я, мету такої

обробки, про права як суб’єкта персональних даних відповідно до законодавства України про

захист персональних даних, а також надає згоду на таку обробку та надає згоду Виконавцю,

на розкриття відомостей/інформації про стан здоров’я, в тому числі на дані що є лікарською

таємницею у порядку згідно чинного законодавства.

6.3. Виконавець зобов’язується обмежити доступ до конфіденційної інформації осіб,

які не мають повноважень від самого Пацієнта, чи відповідно до положень чинного

законодавства.

6.4. Сторони домовилися про безстроковий характер договірних умов відносно

розкриття медичної таємниці та несанкціонованого доступу до конфіденційної інформації, яка

зазначена в п 6.1. цього Договору.

 

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ОСОБЛИВІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ CTOPIH

7.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором Сторони

несуть відповідальність, згідно із чинним законодавством України та умовами цього

Договору.

7.1.1. Не є показником неналежної якості наданих Виконавцем послуг:

- ускладнення та інші побічні ефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних

особливостей організму Пацієнта та ймовірність яких наявні знання і технології не можуть

повністю виключити, якщо послуги надані з дотриманням всіх необхідних дій і умов, що

пред’являються до послуг даного виду;

Додаток 3 до Положення

про платні медичні послуги

- можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних методик і є наслідком

реакції організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, які проходять протягом розумного

строку і про які Пацієнт був заздалегідь повідомлений лікуючим лікарем;

- ускладнення, що наступили після надання послуг у випадку недотримання

(порушення) Пацієнтом рекомендацій (приписів, призначень), наданих лікуючим лікарем.

7.2. Виконавець звільняється від відповідальності за результат наданих послуг та за

шкоду, заподіяну здоров’ю Пацієнта, у випадках:

7.2.1. невиконання Пацієнтом призначень (приписів) та рекомендацій лікуючого лікаря,

або плану лікування;

7.2.2. неявки чи несвоєчасної явки Пацієнта на заплановані прийоми (візити) чи

контрольні медичні огляди;

7.2.3. дострокового самовільного припинення Пацієнтом призначеного лікування

(обстеження), відмови Пацієнта від продовження лікування та/або дострокового розірвання

Договору;

7.2.4. неповідомлення, невчасне повідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан

свого здоров’я (анамнез), у т. ч. про наявність алергічних чи інших специфічних реакцій на

медичні препарати, індивідуальне ïx несприйняття, атипову побудову органів чи ïx систем,

наявність захворювань, які становлять загрозу для оточуючих aбo медперсоналу, чи про наявні

шкідливі звички в Пацієнта чи повідомлення Пацієнтом завідомо неправдивих відомостей;

7.2.5. отримання Пацієнтом медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я або

в інших медичних спеціалістів, якщо така допомога прямо чи опосередковано може вплинути

на результат надавання Виконавцем послуг;

7.2.6. несвоєчасного повідомлення Пацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під

час дії Договору;

7.2.7. використання лікарських засобів та медичних виробів (виробів медичного

призначення) неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Виконавця;

7.2.8. виникнення алергії або неприйняття медичних препаратів або матеріалів,

дозволених до застосування;

7.2.9. розвитку захворювань чи патології, які не пов’язані з наданням послуг за цим

Договором.

7.3. Виконавець звільняється від відповідальності, якщо настання ускладнень відбулося

не з його вини (не пов'язано з якістю медичних послуг, що надається Пацієнту Виконавцем).

7.4. Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов

цього Договору у разі виникнення особливих обставин з об’єктивних причин (стихійні лиха,

локдаун, повітряна тривога, військові обстріли, бомбардування, прийняті рішення державних

органів, які призупиняють чи обмежують роботу Виконавця, військові дії, масові

заворушення, страйки, безпорядки та інші протиправні дії; технологічні фактори (повна чи

часткова відсутність електроенергії, пошкодження апаратури, аварії, пожежі і т.д.); дії,

бездіяльність або акти державних органів, які Сторони не могли передбачити i вони

перешкоджають виконати обов’язки за цим Договором.

7.5. Сторона, яка не може виконувати свої договірні відносини внаслідок обставин,

зазначених у п. 7.4. Договору повинна письмово повідомити про це іншу Сторону, а також

належним чином цей факт документально підтвердити.

7.6. Виконавець несе відповідальність за якість проведення медичних втручань

(процедур) його штатним персоналом i залучених на підставі тимчасових трудових a6o інших

угод позаштатних спеціалістів. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату

надання тієї чи іншої Послуги результату, що очікував та бажав отримати Пацієнт при

зверненні за наданням відповідної Послуги, саме по собі не є фактом надання такої Послуги

неналежної якості.

7.7. Виконавець не несе відповідальності за можливі та допустимі ускладнення, що

пов’язані з характером медичних втручань (процедур), особливостями організму Пацієнта,

невиліковністю окремих хвороб a6o станів, об’єктивними життєвими обставинами чи

порушеннями приписів медичних спеціалістів з боку самого Пацієнта. Однак навіть при

Додаток 3 до Положення

про платні медичні послуги

зазначених обставинах Виконавець може прийняти на себе окремі зобов’язання з медичного

супроводження та допомоги Пацієнту.

7.8. Укладаючи цей Договір, Пацієнт підтверджує, що він надав Виконавцеві лише

достовірну та повну інформацію, яка необхідна для якісного надання медичних послуг

відповідно до цього Договору.

7.9. При укладені цього Договору, Сторони обговорили, розуміють та визнають, що

сучасна медицина не є точною наукою, відтак діагностика та лікування не можуть гарантувати

отримання точного і позитивного ефекту, більшість медичних втручань не дає гарантованого

результату та іноді узагалі можуть бути невдалими. Також Замовник та його представники

розуміють, що в силу обмеженості можливостей сучасної медицини, складності виявлення та

лікування окремих захворювань, індивідуальності та унікальності організму кожного

пацієнта, запропоновані Виконавцем медичні втручання та процедури, інші послуги можуть

виявитись неефективними або не принести очікуваного результату або навіть спричинити

погіршення здоров’я Пацієнта, виникнення атипових реакцій та ускладнень, які не враховані

у галузевих медичних стандартах (протоколах) та не описані в спеціальній літературі.

 

8. ДІЯ ДОГОВОРУ

8.1. Цей Договір є публічним договором (публічною офертою) відповідно до положень

ст. 633 Цивільного кодексу України, та містить всі істотні умови надання Виконавцем

медичних послуг, зазначених в прейскуранті цін. Укладення даного Договору із Пацієнтом

відбувається шляхом приєднання Пацієнта до умов цього Публічного договору в момент

звернення за отриманням медичних послуг до Виконавця.

8.2. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і

означає згоду Пацієнта зі всіма умовами Договору без виключення і доповнення, а також

свідчить про те, що Пацієнт розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі,

Пацієнт не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, і тому подібне.

8.3. Пацієнт усно або письмово звернувшись за отриманням медичних послуг до

Виконавця приймає (акцептує) всі умови цього Договору, а дата першого звернення за згодою

Сторін вважається датою укладення (акцептування) цього Договору. Додатковим доказом

укладення цього Договору є письмовий документ, складений Виконавцем та підписаний

Пацієнтом (в тому числі, але не виключно, Акт приймання-передачі наданих медичних послуг,

Інформована добровільна згода Пацієнта, тощо.)

8.4. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково.

8.5. Виконавець надає Пацієнту доступ до особистої медичної карти в медичній

програмі Виконавця в момент підписання (акцепту) публічного договору.

8.6. Дія положень цього Договору щодо оплати медичних послуг не поширюється на

випадки надання Пацієнтам медичних послуг, які оплачуються Виконавцю Страховиками

відповідно до договорів добровільного медичного страхування (безперервного страхування

здоров’я) або іншими третіми особами, відповідно до умов відповідних договорів.

8.7. Виконавець залишає за собою право в будь-який момент вносити зміни в даний

договір. Зміни до цього договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку та

оприлюднюються на офіційному веб-сайті Виконавця: https://4kmplviv.org.ua/. Усі зміни

договору набувають чинності з моменту їх публікації. Замовляючи послуги Виконавця,

Пацієнт підтверджує згоду з новими умовами Договору в редакції, що діє на момент

замовлення Пацієнтом відповідних послуг.

8.8. У разі незгоди Замовника зі змінами та доповненнями, внесеними до цього

Договору, Замовник зобов’язаний розірвати даний Договір у триденний строк з моменту

опублікування таких змін та доповнень на веб-сайті Виконавця, письмово повідомивши про

це Виконавця. Не розірвання даного Договору та продовження користування послугами

свідчить про акцепт (згоду) Замовника з внесеними до Договору змінами та доповненнями.

8.9. Цей Договір може бути розірваний у порядку та в спосіб, встановленими

законодавством України.

Додаток 3 до Положення

про платні медичні послуги

 

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Уci суперечки між Сторонами щодо якості та правильності лікування чи обстежень,

застосування медикаментів, розкриття (надання) інформації тощо, вирішуються шляхом

проведення переговорів між Сторонами, в тому числі при необхідності за участю створеної

медичної ради та із залученням відповідних спеціалістів. Досудове врегулювання спорів

визнається обов’язковим для Сторін цього Договору. У випадку неможливості вирішення

розбіжностей шляхом переговорів протягом 30 (тридцяти) днів, спір підлягає розгляду у

відповідному суді за місцезнаходженням відповідача.

9.2. Вся медична документація, що оформляється на Пацієнта є власністю Виконавця.

Видача виписок з медичної карти, результатів аналізів, довідок або інших медичних

документів здійснюється згідно з вимогами чинного законодавства України.

9.3. Акцептуючи даний Договір Пацієнт погоджується та надає згоду на те, що

Виконавець мaє право направляти йому листи/повідомлення за допомогою SMS -

повідомлень, повідомлення на електронну пошту за реквізитами наданими пацієнтом,

пов‘язані із Договором/комерційні пропозиції та рекламні матеріали Виконавця.

9.4. Акцептуючи даний Договір Пацієнт стверджує (визнає, гарантує, заявляє), що:

розуміє природу цього договору та його правові наслідки; розуміє і повністю та безумовно

погоджує оплату цього Договору на умовах повної передоплати; цей договір спрямований на

реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним; його волевиявлення є вільним і

відповідає внутрішній волі; він усвідомлює значення своїх дій; він перебуває при здоровому

розумі та ясній пам’яті; він діє добровільно; він не перебуває на жодному обліку з приводу

наркологічних і (чи) психіатричних захворювань (інших порушень стану здоров’я); він діє за

відсутності будь-якого примусу на пацієнта як фізичного, так і психічного; цей договір не

носить характеру фіктивного та удаваного правочину; він має необхідний обсяг цивільної

дієздатності; він не обмежений в праві укладати цей договір; він не є визнаним в

установленому порядку недієздатними (повністю або частково); він не перебуває у

хворобливому стані, не страждає в момент укладення цього договору на захворювання, що

перешкоджають усвідомленню його суті, не перебуває під впливом лікарських, наркотичних

засобів, психотропних речовин та не перебуває в іншому стані, що перешкоджає

усвідомленню ним значення своїх дій та (або) можливості керуванню ними; він вільно володіє

українською мовою, що дозволяє йому правильно зрозуміти зміст цього договору; цей договір,

який складений Виконавцем і опублікований в мережі Інтернет, пацієнтом попередньо

прочитаний, зрозумілий і повністю та безумовно погоджений (схвалений/визнаний).

9.5. В іншому, що не передбачене цим Договором, Сторони керуються законодавством

України, чинним на момент укладання Договору.

 

10. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

КНП «Міська поліклініка №3» ЧМР

58032, м. Чернівці,

вул.Південно-Кільцева,31

UA 133052990000026003021804401)

МФО 305299

в АТ КБ “Приватбанк”

Індивідуальний податковий номер: 142578724121

 



Яка наша місія?

Візія (бачення) – КНП «Міська поліклініка №3» ЧМР є комфортним закладом охорони здоров´я в місті Чернівцях, є зручним для батьків з дітьми і для людей, котрі потребують амбулаторно-поліклінічної медичної допомоги.

Наша поліклініка – красива, функціональна і комфортна для пацієнтів і персоналу. У нас працюють висококваліфіковані і вмотивовані лікарі, які цінують Ваш час. Наші пацієнти – задоволені та свідомі люди, основною цінністю яких є власне здоров´я. Авторитет лікаря завжди переважає над рекламою, провізором, «сусідкою».

Наші партнери – надійні та успішні, органи місцевого самоврядування, громадські організації, центри передового досвіду в Україні та за її межами.

Місія поліклініки – покращити якість життя людей, шляхом забезпечення пацієнтів медичною допомогою, максимальною турботою та комфортом.

Цінності, Норми, Принципи – Пацієнтоорієнтованість, Людяність, Порядність, Патріотизм, Духовність, Професіоналізм, Довіра, Інноваційність, Креативність, Індивідуальний підхід, Корпоративна культура, Людиноцентризм, Конкурентоспроможність.


Контактна інформація

Контактна інформація

Повна назва: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка №3 » Чернівецької міської ради

Місце провадження діяльності (юридична адреса): 

А) 58032, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 31 (сімейні лікарі), тел.: 099-08-38-375, Е-mail: knp3@ukr.net

 

Місце провадження діяльності:

Б) 58032, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Головна, 218 (лікарі-терапевти), тел.: 099-54-75-551, Е-mail: knp3@ukr.net

В) 58032, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 14 (вузькі спеціалісти), тел.: (0372) 53-34-01, Е-mail: knp3@ukr.net

Cторінка на фейсбук -  https://www.facebook.com/KNPMP3

Директор комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №3 » Чернівецької міської ради

 –Бойко Василь Васильович 

Графік роботи Поліклініки №3:
– понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 19.00
– субота – з 08.00 до 13.00.

Крім того здійснюється чергування у вихідні та святкові дні з 09:00 до 13:00.


КНП "Міська поліклініка №3" ЧМР. --- 2025р.

Google Sites
Report abuse
Page details
Page updated
Google Sites
Report abuse